.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لیدر گلدکوئیست در دام پلیس مازندران

 شمال نیوز: رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سرشاخه اصلی باند شرکت‌های هرمی در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، محمد عظیمی با اشاره به عملیات شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در شهرستان بابلسر که منجر به دستگیری 11متهم این پرونده و فرار سرشاخه اصلی این باند شد، افزود: عملیات شناسایی و دستگیری متهم اصلی این پرونده در دستور کار کارآگاهان و ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه از متهمان دستگیر شده، سرانجام موفق شدند، فردی به نام" م- ی" از سرشاخه‌های اصلی این باند را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران خاطر نشان کرد: ماموران با تعقیب و مراقبت از این فرد با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند، وی را حین تردد در یکی از خیابان‌های اصلی شهر بابلسر شناسایی و دستگیر کنند.

عظیمی افزود: متهم که از لیدرهای اصلی این باند و سیستم شرکت‌های هرمی گلدکوئیست بوده اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور است که با تشکیل باند اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران در پایان با هشدار به خانواده‌ها و جوانان از آنان خواست از هرگونه عضویت در این شرکت‌های هرمی که هدف‌شان کلاهبرداری و اغفال جوانان است، خودداری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.